ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Body Composition Scale2

  • ابعاد : ۳۰x۳۰x۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن : ۱.۷ کیلوگرم
  • بیشترین وزن قابل تحمل : ۱۵۰ کیلوگرم
  • نمایشگر : LED با نور سفید
  • دقت سنجش : ۵۰ گرم

1،099،000 تومان

سفید
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Body Composition Scale2

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Body Composition Scale2 شیائومی یک ترازو دیجیتالی است که علاوه بر وزن، معیارهای بدنی دیگری مانند درصد چربی بدن، توده عضلانی، توده استخوانی و شاخص توده بدنی (BMI) را نیز اندازه گیری می کند. این ترازو از فناوری اندازه گیری بیوالکتریک مقاومت پوست (BIA) استفاده می کند که جریان الکتریکی بسیار ضعیفی را از طریق بدن می فرستد و بر اساس مقاومت بدن، ترکیب بدن را محاسبه می کند. جنس این دستگاه از شیشه تقویت شده و  پلاستیک ABS بوده و ابعاد آن300 × 300 × 25 میلی متر و وزن آن 1.7 کیلوگرم است این دستگاه بر اساس واحدهای کیلوگرم و پوند اطلاعات را نمایش می دهد.

مشخصات فنی ترازو شیائومی scale 2

Mi Body Composition Scale2 شیائومی از طریق بلوتوث  5.0 به دستگاه های هوشمند Android 4.4 و iOS 8.0 و بالاتر متصل می شود و داده های اندازه گیری شده را به برنامه Mi Fit ارسال می کند. این برنامه به شما امکان می دهد داده های بدنی خود را ردیابی کنید و پیشرفت خود را در طول زمان مشاهده کنید.  این ترازو وزن بدن را از 5 کیلوگرم تا 150 کیلوگرم با دقت 100 گرم، درصد چربی بدن را از 0.1 تا 50 درصد، توده عضلانی0 تا 250 کیلوگرم، توده استخوانی 0 تا 150 کیلوگرم و شاخص توده بدنی(BMI) 10 تا 50 را اندازه گیری می کند. منبع تغذیه این ترازو هوشمند از طریق چهار باتری 1.5 ولت قلمی تامین می شود.

خرید ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Composition Scale2

ترازو هوشمند شیائومی یک ابزار مفید برای کسانی است که به دنبال پیگیری سلامت و تناسب اندام خود هستند. این ترازو ترکیب بدن را به طور دقیق اندازه گیری می کند که می تواند به شما کمک کند تا اهداف سلامتی خود را تعیین و پیگیری کنید. شما می توانید این محصول را از بلک تهران تهیه کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Body Composition Scale2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *