اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8

  • پورت‌ ها : AUX
  • نوع اتصال : با سیم و بی‌ سیم
  • بلوتوث/ ورژن و ویژگی : نسخه 5.2
  • توان خروجی : 50 وات (واقعی)
  • پشتیبانی از کارت حافظه : ندارد
  • منبع تغذیه : باتری

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8

اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8 با طراحی گرد و منحنی خود بسیار زیبا و چشم نواز است. این اسپیکر از مواد با کیفیت ساخته شده است . همچنین دارای یک دسته حمل در قسمت بالایی است که حمل و نقل آن را آسان می کند. صدای این اسپیکر بسیار خوب بوده و صدای باس آن بسیار قدرتمند و صدای میانه و تریبل آن نیز بسیار شفاف و واضح است. این اسپیکر برای گوش دادن به انواع موسیقی مناسب است.

مشخصات فنی اسپیکر هارمن کاردن

  Harman Kardon Onyx Studio 8 دارای صدای بسیار با کیفیت است. این اسپیکر با  توان خروجی 50 وات دارای دو تیوتر 20 میلی متری و یک ووفر 120 میلی متری است که صدایی قدرتمند و شفاف را ارائه می دهند. همچنین دارای فناوری Bass Boost بوده که باعث تقویت صدای بیس می شود. نحوه اتصال این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه 5.2 است. این اسپیکر می تواند به دو دستگاه به صورت همزمان متصل شود. همچنین دارای یک درگاه AUX است که می توانید از آن برای اتصال سیمی به دستگاه های خود استفاده کنید.. عمر باتری 3250 میلی آمپر ساعتی آن 8 ساعت بوده و دارای یک پورت USB است که می توانید از آن برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید. در نهایت این نکته را درنظر داشته باشید که این دستگاه از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

خرید اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Studio 8

اسپیکر هارمن کاردن یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل با صدای بسیار با کیفیت و طراحی زیبا است و یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک سیستم صوتی  با کیفیت برای استفاده در خانه، محل کار یا بیرون از منزل هستند. شما می توانید این محصول را به همراه دیگر لوازم صوتی و تصویری از بلک تهران تهیه فرمایید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *