هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5

  • شارژدهی 40 ساعته
  • عمر باتری هر بادز: 10 ساعت (حالت ANC خاموش)
  • قطر درایور: 14.2 میلی متر
  • بلوتوث 5.3
  • حذف نویز ANC

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5 یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی است که در سال 2023 معرفی شد. این هندزفری از طراحی تو گوشی و میله‌ای شکل بهره می‌برد که باعث می‌شود بادز ها به راحتی در گوش قرار گرفته و به خوبی فیکس شود. همچنین، وزن سبک هندزفری (4.3 گرم برای هر گوشی) باعث می‌شود که احساس خستگی در استفاده طولانی مدت ایجاد نشود. بدنه آن از پلاستیک ABS با گواهینامه IPX4 بوده و در برابر ضربه، خراش، آب و رطوبت مقاوم است. کیس شارژ این ایرپاد دارای طراحی ظریف و جمع و جور با چراغ های پالس روی کیس است و نوری نرم و طبیعی از خود ساطع می کنند.

مشخصات فنی ردمی بادز5

این دستگاه دارای درایور دینامیک 12.4 میلی متری با دیافراگم تیتانیوم برای تولید صدایی با کیفیت و قدرتمند است. از قابلیت های خوب این محصول پشتیبانی از فناوری کاهش نویز فعال (ANC) تا 46 دسی بل است که نویزهای محیطی را به طور موثری کاهش می دهد تا شما و بتوانید به موسیقی خود با آرامش گوش دهید. باتری این دستگاه شارژدهی 40 ساعته با کیس شارژ دارد و عمر باتری هر بادز10 ساعت (حالت ANC خاموش) است. این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود که اتصال بین هندزفری و دستگاه پخش کننده شما پایدار و باکیفیت باشد. همچنین دارای کنترل لمسی برای کنترل موسیقی، پاسخ دهی به تماس‌ها و دسترسی به دستیار صوتی بدون نیاز به گوشی است.

خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5

هندزفری بلوتوثی شیائومی یک ایرپاد باکیفیت با نقاط قوت بالا است و پیشنهادی خوب برای افرادی است که به دنبال یک هندزفری بی‌سیم با عملکرد خوب هستند. اگر به دنبال فروشگاهی مطمئمن برای خرید محصولات شیائومی هستید، پیشنهاد می شود به وب سایت بلک تهران  مراجعه کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *