ساعت هوشمند شیائومی مدل Imilab W02

  • ظرفیت باتری: 280 میلی آمپر ساعت
  • صفحه نمایش: 1.85 اینچ HD
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • جنس بند: مگنتی و سیلیکونی
  • حاشیه بسیار کم صفحه نمایش
  • توضیحات سازگاری: اندروید ۴.۴ و بالاتر – iOS ۹ و بالاتر
  • حسگرها: سنجش اکسیژن خون, سنجش اکسیژن خون (SPO۲)
  • قابلیت های ویژه: قابلیت انجام مکالمه تلفنی – سنجش و پایش ۱۰۰ حالت ورزشی
  • اقلام همراه: بند، شارژر و دفترچه راهنما
  • وزن: ۵۵ گرم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

ساعت هوشمند شیائومی مدل Imilab W02

ساعت هوشمند شیائومی مدل Imilab W02 به دلیل ویژگی های کاربردی نظیر سنسورهای دقیق و اطلاعات سلامتی، گزینه مناسبی مخصوصا برای ورزشکاران است. این دستگاه دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با درجه گواهینامه IP68 است که به واسطه آن در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. ابعاد آن معادل 44.14 * 38.14 *11.25 میلی متر بوده و وزنی برابر با 55 گرم دارد. در ادامه به معرفی این ساعت و بند هوشمند می‌پردازیم.

قابلیت ها و ویژگی های ساعت آی می لب W02

صفحه نمایش Imilab W02 از نوع TFT است و اندازه آن 1.85 اینچ HD است. رزولوشن صفحه نمایش این ساعت 240*280  پیکسل است که برای یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه، کیفیت مناسبی محسوب می شود. باتری ساعت ظرفیت 280 میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند با یک بار شارژ تا 3 الی 5 روز دوام بیاورد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند و به دستگاه های دارای اندروید 4.4 و بالاتر و iOS 9 و بالاتر به راحتی متصل می شود.

در مجموع می‌توان گفت که شیائومی Imilab W02 دارای حسگرهای مختلفی است که به این امکان را می دهد تا اطلاعات سلامتی مختلفی را جمع آوری کند. این حسگرها عبارتند از: سنسور ضربان قلب، SpO2، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور محیط است. این ساعت از بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند و می تواند اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت های ورزشی شما ارائه دهد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Imilab W02

با اتصال این ساعت به گوشی خود می توانید از ویژگی هایی همچون نمایش پیام ها، تماس ها و اعلان ها، کنترل موسیقی و شاتر دوربین بهره مند شوید. اگر به دنبال یک اسمارت واچ با ویژگی های همچون بلند گو برای پخش موزیک و برقراری تماس، سنسورهای سلامتی و حالت های متنوع ورزشی هستید، این ساعت با قیمت مناسب یک پیشنهاد مناسب برای شما است و می توانید همراه با دیگر گجت هایی از برند شیائومی از فروشگاه بلک تهران تهیه کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی مدل Imilab W02”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *