ساندبار شیائومی مدل Redmi Soundbar MDZ-34-DA

  • مجهر به دو بلندگو با توان خروجی 30 وات
  • مجهز به بلوتوث نسخه 5.0
  • امکان اتصال به صورت با سیم و بی سیم

2،040،000 تومان

مشکی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

ساندبار شیائومی مدل  Redmi Soundbar MDZ-34-DA

ساندبار شیائومی مدل Redmi Soundbar MDZ-34-DA یکی از لوازم صوتی تصویری تولید شده توسط شیائومی، غول تکنولوژی این روزها، است. ساندبارها مانند دستگاه های سینما خانگی پخش کننده صوتی هستند که با اتصال به تلویزیون صدای فیلم ها را با کیفت واقعی تری پخش می کنند تا شما از تماشای آن لذت ببرید.

این روزها با توجه به تمرکز شرکت‌ها و علاقه مشتریان به تلویزیون‌های بسیار باریک، از کیفیت بلندگوهای آنها کاسته شده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران برای استفاده از کیفیت صدای بهتر از این ساندبارها استفاده می‌کنند تا فیلم و موسیقی را با کیفیت صدای عالی تماشا کنند.

مشخصات ظاهری و فنی ساندبار رد می شیائومی

 اسپیکر تلویزیون ردمی شیائومی با رنگ مشکی دارای یک رابط صوتی 3.5 میلی متری و همچنین پشتیبانی از بلوتوث 5.0 است. جنس بدنه آن از فلز و پلاستیک بادوام است که باعث شده وزن آن حدود 1.35 کیلوگرم باشد. ابعاد این دستگاه 63×63×780 میلی متر است و با توجه به دکوراسیون منزل‌تان می‌توانید آن را به صورت رومیزی و دیواری استفاده کنید.

این دستگاه دارای دو بلندگوی 30 واتی است. از جمله مزیت ساند بارها نسبت به دیگر لوازم صوتی نحوه اتصال بی سیم و همچنین از طریق سیم آن هاست. Redmi Soundbar MDZ-34-DA از طریق بلوتوث هم تلویزیون ها و هم به گوشی های اندروید و iOS به راحتی متصل می شوند و با داشتن درگاه AUX اتصال از طریق سیم را امکان پذیر می کند.

خرید ساندبار شیائومی مدل Redmi Soundbar MDZ-34-DA

امروزه به دلیل کوچک بودن منازل و کمبود فضا، امکان استفاده از چندین دستگاه صوتی مقدور نیست و بسیار جاگیر است. از طرفی اگر به دیدن فیلم و سریال و یا حتی گوش کردن به موزیک علاقه داشته باشید، دوست دارید که با صدای باکیفیتی داشته باشید. پس بهترین گزینه ای که می توانید از آن استفاده کنید همین ساندبارهای شیائومی است.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساندبار شیائومی مدل Redmi Soundbar MDZ-34-DA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *