هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2

  •  عمر باتری در حالت استندبای: تا 100 ساعت
  •  زمان موردنیاز برای شارژ: 2 ساعت
  •  قابلیت حذف نویز (ANC): دارد
  •  میکروفون: دارد
  •  توضیحات میکروفون: 4 میکروفون دارای فناوری ENC
  •  قابلیت اتصال همزمان: حداکثر 2 دستگاه, دارد
  •  قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه: دارد
  •  نشانگر LED: دارد

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2 یک محصول سبک و کاربردی است که دارای گوشی‌های کوچک و ارگونومیک است. محفظه شارژ آن مربعی با گوشه های گرد است و بسیار سبک و کم جا است و با روکش مات، ظاهری مینیمال و شیک پیدا کرده است. همچنین این روکش مات برای قاب این هدفون و هندزفری، باعث شده تا اثر انگشت شما روی کیس باقی نماند و محفظه همیشه ظاهر تمیز خود را حفظ کند.

مشخصات فنی هدفون بلوتوثی تی 13 کیو وای سی

عموما می‌توان ادعا کرد که محصولات کیو سی وای از باتری بسیار قدرتمند با کیفتیت عالی برخوردار هستند. باتری این ایرپاد 380 میلی آمپر ساعت بوده و درحالت استندبای تا 100 ساعت شارژ را در خود نگه می دارد. همچنین در حالت پخش موزیک 7 ساعت و در حالت مکالمه 5 ساعت برای شما کار می کند و فقط 2 ساعت زمان نیاز دارد تا مجددا به طور کامل شارژ شود.

از مهم‌ترین ویژگی های آن قابلیت حذف نویز بوده و باعث می شود تا از فیلم و یا حتی بازی خود لذت ببرید. ایرپاد تی 13 کیو سی وای این امکان را به شما می دهد تا همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوید. راه اتصالی این دستگاه به گوشی و تبلت شما از طریق بلوتوث بوده و محدوده عملکرد بلوتوث آن تا 10 متر و همچنین محدوده فرکانس پاسخگویی آن 20  تا 20000 هرتز است.

خرید هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2

دو عدد هدفون کوچک و سبک با سری سیلکونی درون کیس شارژ وجود دارد که به راحتی درون گوش قرار می گیرند و به راحتی از گوشتان شما خارج نمی‌شوند، پس می توانید هنگام دویدن و یا ورزش از آن استفاده کنید.

در مجموع می‌توان گفت که اگر ساعت های زیادی را در مترو و اتوبوس به سر می برید و برای فرار از سرو صدا های آزار دهنده به دنبال یک محصول با کیفیت و مقرون صرفه هستید و یا برای مکالمه‌های طولانی و گوش کردن پادکست و آهنگ و… یک دستگاه نیاز دارید، T13 ANC2 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *