ماساژور تفنگی قابل حمل موری مدل X1gp

  • دارای 4 سری مختلف
  • همراه با کیف و کابل شارژ USB-C
  • قابل تنظیم در 5 سطح شدت
  • صدای بسیار پایین
  • وزن سبک
  • دارای نمایشگر لمسی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

ماساژور تفنگی قابل حمل موری مدل  X1gp

 ماساژور تفنگی قابل حمل موری مدل X1gp در واقع یک گزینه مناسب برای افرادی است که ترجیح می دهند در پایان روز با یک ماساژ حرفه‌ای عضلات خود را آرامش ببخشند. این ماساژور می‌تواند برای ورزشکاران حرفه‌ای که تمرینات ورزشی سنگین دارند و یا افرادی که مدت زیادی در روز را بدون تحرک پشت فرمون و یا کامپیوتر هستند، کاربرد داشته باشد تا خستگی را از تن آنها دور کند. ابعاد آن 60*148*184  سانتی‌متر با وزن 1 کیلوگرم است و به راحتی در همه جا قابل حمل است.

مشخصات فنی ماساژور تفنگی موری

این دستگاه با یک باتری لیتیومی 2500 میلی آمپر ساعت با توان قدرتی 29 وات کار می کند. همانطور که گفته شد ماساژور موری به منظور کاهش درد و گرفتگی های متفاوتی طراحی شده و به همین علت دارای 4 سری متفاوت با کاربرد های مختلف مانند سری دوشاخه برای ستون فقرات، سری گلوله مناسب برای ریکاوری پس از تمرین ورزشکاران است.

عملکرد آن به صورت لرزشی و ضربه ای با سرعت 2600 دور در دقیقه است. یک صفحه نمایش لمسی روی این گجت وجود دارد که می توانید سرعت دستگاه را تا 5 دنده تغییر دهید. همچنین برای اینکه بهتر ریلکس کنید و درد عضلاتتان بهتر شود دمای این دستگاه تا 50 درجه سانتی گراد قابل تغییر است و می توانید همراه با گرمایی نسبتا متعادل تمامی بدن خود را ماساژ دهید.

خرید ماساژور تفنگی قابل حمل موری مدل X1gp

داشتن یک ماساژور سبک و جمع و جور برای ورزشکاران به منظور ریکاوری و جلوگیری از گرفتگی عضلات بسیار کارآمد است. همچنین امروزه بسیاری از افراد مجبور هستند برای کار و یا درس خواندن ساعت های طولانی را پشت میز بشینند و این کار در طولانی مدت باعث گرفتگی عضلات گردن می شود. به همین علت داشتن چنین وسیله به شدت به شما کمک خواهد تا با آزاد کردن لاکتیک اسید ماهیچه هایتان، از این دردها جلوگیری کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماساژور تفنگی قابل حمل موری مدل X1gp”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *