جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite

  • پردازنده:4 هسته ای قدرتمند
  • ناوبری:محیط خانه را با ناوبری پویا تشخیص میدهد
  • قدرت مکش:2200 PA
  • تمیز کزدن:سفارشی و دیوار مجازی
  • سنسور:سنسورهای حرفه ای
  • مخزن آب:دارای مخزن آب بزرگ
  • نوع کنترل:کنترل از راه دور
  • باطری:3000 میلی آمپر

12،900،000 تومان

مشکی
سفید
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

جارو رباتیک شیائومی مدل  Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite یکی از جدیدترین وسایل در دنیای تکنولوژی که باعث تمیزی دائمی خانه ها می شود. اگر شاغل هستید و وقت نمی کنید تا خانه خود را تمیز کنید، فقط کافیه با زدن یک دکمه این کار را به این ربات بسپارید. طراحی این ربات جاروبرقی به شکل دایره ای است و به کمک چرخ هایی در زیر آن وجود دارد حرکت می کند و تمامی جاهای منزل را برای شما تمیز می کند.

ابعاد کلی آن 353*81 میلی متر و وزن کلی آن 4 کیلوگرم است. ارتفاع کمی که دارد به آن کمک می کند تا به راحتی زیر مبل و میز را به راحتی تمیز کند. خبر خوب بابت این ربات این است که علاوه بر جارو کشی برای شما تی هم می کشد.

مشخصات فنی جارو رباتیک شیائومی

فیلتر گرد و غبار 450 میلی لیتری این جاروبرقی درون یک محفظه شفاف قرار گرفته تا شما از پرشدن آن مطلع شوید. همچنین برای تی کشیدن یک مخزن آب 270 میلی لیتری نیز درون آن تعبیه شده است. قدرت مکش دستگاه 2200 پاسکال با توان 35 وات است و برای به راحتی تمامی کثیفی های سطح را پاک می کند. برای اینکه هیچ مانعی جلوی حرکت این دستگاه را نگیرد، این جاروی رباتیک شیائومی به صورت کاملا بی سیم طراحی شده است و یک باتری 3000 میلی آمپر در آن به کار برده شده است. ظرفیت باتری آن برای تمیز کردن یک خانه متوسط کاملا مناسب است.

ویژگی ها و خرید جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Lit

یک قابلیت عالی که این جارو دارد این است که با استفاده از برنامه ای که روی گوشی نصب می شود می توانید حتی از راه دور به آن دستور شروع به کار کردن را بدهید. همچنین سنسورهای بسیار قوی که در آن به کار رفته باعث شده تا بتواند با انتخاب مسیر درست و زیگزاگی تمام نقاط را تمیز کند. اگر برای تمیز کردن خانه خود وقت کافی ندارید، با خرید این ربات تمامی کار های پاکسازی را به آن بسپارید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان