اتو موی ریوا RIWA RB-8200 مخصوص موهای کوتاه

  • جنس صفحه: سرامیک
  • ابعاد: 205*30*27 میلی متر
  • توان: 25 وات
  • دما: 190 سانتی گراد
  • طول سیم: 1.8 متر
  • مناسب برای موی کوتاه پسرانه

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

اتو موی ریوا RIWA RB-8200 مخصوص موهای کوتاه

اتو موی ریوا RIWA RB-8200 مخصوص موهای کوتاه بوده و به شما کمک می‌کند با کمترین آسیب موهای خود را صاف و زیبا کنید. این دستگاه با یک صفحه سرامیکی کوچک، می‌تواند دمایی تا 190 درجه سانتی گراد را ایجاد کند. به سبب این ویژگی محصول مناسبی برای همه نوع مو است و با توجه به نوع طراحی که دارد به شما کمک می‌کند تا با توانایی بیشتری موهای خود را استایل کنید. این دستگاه یک سیم 1.8 متری داشته که از محل اتصال کابل به دستگاه، چرخش 360 درجه دارد تا توانایی حرکتی شما را بیشتر کند. همچنین صفحه کوچک آن سبب می‌شود تا برای استایل کردن موهای کوتاه‌تر مفید باشد.

ویژگی های اتو مو ریوا

این دستگاه یکی از لوازم شخصی پرکابرد برای افرادی است که موهای فری دارند و ترجیح می‌دهند تا موهای خود را به صورت لخت استایل کنند. وزن کم و ویژگی‌های طراحی سبب می‌شود تا کاربرد آن برای شما ساده‌تر باشد. توان مصرفی 25 وات با ولتاژ 220 باعث شده به سرعت گرم شود و دمای کافی برای صاف کردن را ایجاد کند.

این اتو مو می تواند در عرض 30 ثانیه به دمای 190 درجه سانتیگراد برسد. همچنین صفحه سرامیکی و باریک آن باعث می شود که موها کمتر آسیب ببینند و مراحل صاف شدن آسان تر شود. این اتو مو دارای قابلیت تنظیم دما است که به شما این امکان را می دهد، تا دما را متناسب با نوع موی خود تنظیم کنید. به منظور بالا بردن سطح ایمنی سیستم قطع خودکار در آن تعبیه شده که در صورت عدم استفاده به مدت 30 دقیقه، آن را خاموش می کند.

خرید اتو موی ریوا RIWA RB-8200 مخصوص موهای کوتاه

اگر مو کوتاه و فر دارید به دنبال یک محصول خوب با قیمت مناسب برای صاف کردن موهای خود هستید، از طرفی سلامتی موهایتان هم برای شما اهمیت دارد، اتو موی ریوا می تواند یک گزینه خوش قیمت و مناسب در صدر لیست شما باشد. این محصول با کفه‌های سرامیکی، از موهای شما مراقبت می‌کند، با توان گرمایشی بالا سریعا گرم شده و آنها را صاف می‌کند، از طرفی مصرف برق زیادی هم ندارد.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو موی ریوا RIWA RB-8200 مخصوص موهای کوتاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *