ساعت هوشمند رومیزی کینگ پینگ مدل QingPing CGD1Q

  • قابل استفاده به عنوان ساعت بیدارباش و برنامه‌ریزی
  • قابلیت تنظیم حالت 24 یا 12 ساعته
  • دارای تاریخ و دما
  • ،قابلیت تنظیم میزان نور نمایشگر و میزان صدای زنگ

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

ساعت هوشمند رومیزی کینگ پینگ مدل QingPing CGD1Q

ساعت هوشمند رومیزی کینگ پینگ مدل QingPing CGD1Q یک اسمارت واچ رومیزی است که کار آن چیزی بیش از نشان دادن زمان است. این محصول که یکی از لوازم خانه هوشمند به شمار می‌رود، دارای طراحی ساده، شیک و مینیمالیستی است که به راحتی با هر دکوراسیونی ترکیب می شود. اندازه جمع و جور آن برای میزهای کنار تخت، یا پیشخوان آشپزخانه مناسب است . بدنه ای از جنس پلاستیک ABS دارد که در برابر ضربه و خراش مقاوم است. در ادامه به معرفی نکات بیشتری از این محصول می‌پردازیم.

قابلیت های ساعت کینگ پینگ

ساعت هوشمند رومیزی QingPing دارای صفحه نمایشی بزرگ و با طراحی زیبا است. این محصول دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که آن را به یک ساعت هوشمند کاربردی تبدیل می کند و قابلیت هایی همچون اتصال به گوشی از طریق بلوتوث، نمایش دما، نمایش میزان رطوبت اتاق و… را شامل می‌شود. این دستگاه به صورت خودکار نور خود را تنظیم می‌کند و در زمان‌های تاریک، یعنی ساعت 10 شب به بعد نور را کاهش میدهد و تا تجربه کاربری بهتری را برای شما فراهم کند.

این ساعت رومیزی می‌تواند از طریق اپلیکیشن با سایر وسایل هوشمند خانه شما متصل شود تا تجربه لذتبخشی از هماهنگی در خانه هوشمند را برای شما ایجاد کند. برای مثال در صورتی که با گرم کن برقی از طریق اپ متصل باشد، در صورت کاهش دما کمتر از 20 درجه،‌ گرم کن را به صورت خودکار فعال می‌کند.

خرید ساعت هوشمند رومیزی کینگ پینگ مدل QingPing CGD1Q

این ساعت از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و آلارم برای بیداری شما در ساعت مشخص دارد. همچنین به کمک سنسورهای موجود میزان رطوبت و دما را اندازه‌گیری کرده و در صورتی که به صورت یکپارچه با سایر لوازم هوشمند باشد، می‌تواند دما و رطوبت را تنظیم کند. به طور کلی، ساعتQingPing  یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک ساعت رومیزی هوشمند شیک و کاربردی هستند.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند رومیزی کینگ پینگ مدل QingPing CGD1Q”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *