مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma NU90

  • قابل حمل
  • وزن 600 گرم
  • قدرت موتور۵۰ وات
  • ظرفیت:300 میلی لیتر
  • مخلوط کن چند منظوره

1،790،000 تومان

آبی
سفید
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

مخلوط کن قابل حمل شیائومی  Deerma NU90

مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma NU90 یک شیکر برقی یک نفره برای عاشقان آبمیوه و اسموتی. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد میشه اصلا این محصول را ازدست ندهید. یک شیکر برقی با بدنه استیل و ظرفیت 300 میلی لیتر و وزن 600 گرم است و به دلیل سبکی که دارد به راحتی می توان توی کیف آن را حمل کرد تا هر کجا که دوست داشتید آبمیوه تازه برای خودتان آماده کنید و لذت ببرید. به دلیل وجود بدنه استیل این مخلوط کن نوشیدنی شما تا 6 ساعت گرم و یا سرد می ماند. وجود یک در بسیار محکم این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا نگران نشتی نوشیدنی تان نباشید.

مشخصات فنی شیکر برقی درما

همانطور که گفتیم این مخلوط کن برقی است، پس نیاز به یک منبع تغذیه دارد تا تیغه های آن را به چرخش در بیاورد. یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی درون آن کار شده و مقدار کار کرد آن حدودا برای 8 لیوان نوشیدنی کافی است. موتور 50 وات باعث شده تا سرعت تیغه های آن 18000 دور در دقیقه باشد. تیغه های آن نیز از استیل ضد زنگ بسیار تیز است و برای درست کردن یک نوشیدنی بی نظیر میوه ها و مواد دیگر را به خوبی با یکدیگر مخلوط می کند.

خرید مخلوط کن قابل حمل شیائومی  Deerma NU90

اگر ورزشکار هستید و برای درست کردن شیک های رژیم خود و یا مخلوط کردن مکمل های ورزشی به دنبال یک شیکر قیمت مناسب می گردید و یا دوست دارید در هنگام سفر از میوه های تازه باغ سریعا برای خودتان و همراهانتان یک نوشیدنی بی نظیر درست کنید، این محصول کاملا مناسب شماست. با توجه به توضیحات داده شده درباره شیکر شیائومی، احتمالا به فکر تهیه آن افتاده اید آن را خریداری کنید و از نوشیدن یک اسموتی بی نظیر و تازه لذت ببرید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma NU90”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *