جارو برقی درما مدل Deerma DX118c با گارانتی شرکتی

  • پاور:  400W
  • نیروی مکش : Pa 16000
  • تعداد نازل : 3 عدد
  • حجم ظرف گرد و غبار : 1200 میلی لیتر
  • وزن : 1860 گرم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

جارو برقی درما مدل Deerma DX118c

جارو برقی درما مدل Deerma DX118c یکی از محصولات برند شیائومی در حوزه لوازم خانگی است و تا به امروز با نظرات مثبت زیادی همراه بوده است. این دستگاه با وزن 1850 گرم به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را دست بگیرید و هر گوشه از خانه خود را تمیز کنید. برای اینکه کار با این جاروبرقی راحت باشد و همچنین فضای کمتری را اشغال کند، دسته عصایی تاشو برای آن طراحی شده. جاروبرقی درما دارای 3 برس است و مناسب برای انواع سطوح فرش، کاشی، شیشه و … است.

مشخصات فنی Deerma DX118c

تعیین کننده کیفیت جاروبرقی میزان قدرت مکش آن است. موتور قوی 400 وات آن باعث ایجاد نیروی مکش PA16000 در این محصول شده است. به همین علت در سریع ترین زمان ممکن تمامی آلایندگی ها را از روی سطوح پاک می کند. حجم محفظه گرد و غبار جاروبرقی شیائومی 1200 میلی لیتر بوده و برای تمیز کردن یک خانه 120 متری حجم محفظه کاملا مناسب است.

وجود فیلتر درون محفظه های گرد و غبار از واجبات یک جاروبرقی است. فیلتر موجود در این محصول قابل شستشو است و نیازی به تعویض ندارد. Deerma DX118c فاقد هرگونه باتری است و برای کار با آن کافیست سیم 5 متری آن را به پریز برق متصل کنید. بزرگترین مشکل جاروبرقی ها صدای زیاد و اذیت کننده آن هاست. این محصول درما فقط 76 دسی بل صدا تولید می کند و بسیار صدای کمی دارد.

خرید جارو برقی درما مدل Deerma DX118c

همانطور که در ابتدای توضیحات گفتیم، درما DX118c دارای سه برس در ابعاد و کاربرد های مختلف است. یک برس مستطیلی شکل بزرگ برای تمیز کردن کف، یک برس مثلثی برای گرد و غبار و یک لوله باریک برای گوشه ها و جاهایی که دسترسی سختی دارند. این دستگاه یک انتخاب مناسب برای همه آنهایی است که قصد دارند تا با یک دستگاه کوچک و جمع و جور، همه خانه خود را به شیوه‌ای دقیق و عالی تمیز کنند.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی درما مدل Deerma DX118c با گارانتی شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *