اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Compact 2

  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • رابط: بلوتوث
  • توان خروجی: 2 وات
  • طول عمر باتری: تا 6 ساعت
  • ویژگی های خاص: حمل آسان، دارای میکروفون داخلی جهت برقراری تماس

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Compact 2

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Compact 2 یک پخش کننده صدا بسیار عالی با طراحی ساده و زیبا است و برای دورهمی ها و جشن های کوچک بسیار کاربردی بوده. این اسپیکر با وزن 54 گرم و در ابعاد 50 × 32 × 50 میلی‌مترساخته شده. این اسپیکر شیائومی به قدری کوچک است که در کف دست شما جای می گیرد و می توانید آن را هر کجا که بخواهید با خود ببرید. از طریق کلیدهایی که روی آن تعبیه شده شما می توانید خاموش و روشن کنید و یا پخش موسیقی را آغاز و پایان دهید.

ویژگی های اسپیکر کامپکت 2 شیائومی

این محصول بی سیم بوده و از طریق باتری لیتیومی 480 میلی آمپر ساعتی که درون آن وجود دارد تغذیه می شود. باتری آن قابلیت پخش 6 ساعت به طور مداوم را دارد. این دستگاه با اندورید و IOS سازگار بوده و دارای اتصال بلوتوث پایدار و خوب است. توان خروجی 2 وات، محدوده عملکرد 10 متر و حساسیت 53 دسی بل جز و همچنین داشتن میکروفون برای مکالمه از ویژگی های مثبت آن بوده. تنها نکته منفی موجود در دستگاه می توان به عدم پشتیبانی از USB  و فلش مموری اشاره کرد.

خرید اسپیکر بلوتوثی شیائومی Mi Compact 2

بدون شک داشتن وجود یک اسپیکر در دورهمی ها می تواند فضا را عوض کند و چه بهتر که دستگاهی سبک باشد تا به توان به راحتی آن را همه جا برد. به طور کلی کامپکت اسپیکر ها به پخش کننده های صوتی بسیار کوچک اما با قدرت صدا بسیار بالا معروف هستند. اگر دوست دارید که دورهمی و مهمونی های دوستانه خود را متفاوت کنید این اسپیکر بلوتوثی شیائومی را از دست ندهید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Compact 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *