پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box s (Generation 2)

  •  سیستم عامل: Google TV
  •  پشتیبانی از Dolby Audio® and DTS-HD
  •  سی‌پی‌یو: Quad-Core Cortex-A55
  •  نسخه بلوتوث: 5.2
  •  رزولوشن خروجی: 4K (3840 x 2160)
  •  نسخه وای فای: 2.4GHz/ 5GHz
  •  حافظه داخلی: 8GB
  •  حافظه رم: 2GB

2،550،000 تومان2،599،000 تومان

مشکی

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box s (Generation 2)

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box s (Generation 2) از جمله وسایل صوتی تصویری بوده که امروزه با استقبال شدید مردم روبه رو شده است. با اندرویدباکس ها دیگر نیازی به تعویض تلویزیون خود ندارید. این دستگاه تلویزیون شما تبدیل به یک اسمارت تی وی می کند و به راحتی می توانید تلویزیون قدیم خود را به اینترنت وصل کنید و برنامه ها و اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن نصب کنید. شیائومی Mi TV Box S 2nd Gen جدید پنج سال پس از Mi Box S عرضه شد و توانست با آپدیت های ویژه خود، جای آن را بگیرد. در نگاه اول، طراحی کاملاً شبیه به مدل قبلی است و برند شیائومی طراحی مینیمالیستی آن را حفظ کرده. یک دستگاه پخش کننده قدرتمند با فرم مربع جمع و جور که ابعاد آن تقریباً 9.5*9.5*1.6 سانتی متری و وزن آن 140 گرم است.

مشخصات فنی و ویژگی های می باکس اس 2

مهم ترین آیتم این دستگاه ها پورت های آنهاست. چیدمان پورت ها در پشت دستگاه، به صورت HDMI 2.1 ،USB 2.0 و جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد. این اندروید باکس دارای سی پی یو چهار هسته ای قدرتمند بوده و دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت است. سیستم عامل نصب شده روی این دستگاه ها Google TV است. نسخه وای فای در می باکس دو 2.4GHz/ 5GHz و همچنین قابلیت اتصال بلوتوث را نیز دارد. کیفیت تصویری که یک دستگاه پخش کننده تلویزیون ارائه می دهد باید بالا باشد تا مخاطب از تماشا فیلم و یا حتی بازی لذت ببرد. رزولوشن تصویر می باکس اس دو 4K (3840 x 2160) است و کیفیت قابل قبول و خوبی دارد.

خرید پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box s

اگر شما هم اهل فیلم و سریال و یا گیم هستید و دوست دارید از ویژگی‌های جدید اسمارت تی وی‌ها بهره‌مند شوید، اما تلویزیون تان قدیمی و شده و کیفیت مناسبی ندارد، می توانید بدون نیاز به عوض کردن دستگاه و با هزینه ای بسیار کم یک اسمارت تی وی بسیار باکیفیت در خانه داشته باشید، برنامه های مورد نیاز خود را نصب کنید و از دستگاه لذت ببرید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box s (Generation 2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *