آینه آرایشی شیائومی مدل NV026

  • آینه آرایشی جوردن اند جودی مدل NV026 با چراغ LED
  • آینه کیفیت بالای ضد ترک از جنس HD explosion-proof
  • 33 عدد لامپ با چگالی بالا ، حداکثر شدت نور 525LUX
  • پشت خمیده متناسب با خمیدگی کف دست
  • قابلیت تنظیم لمسی میزان نور
  • دارای باتری با ظرفیت 2400mAh

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

آینه آرایشی شیائومی مدل  NV026

آینه آرایشی شیائومی مدل NV026 شاید در نگاه اول تفاوتی با دیگر آینه های موجود در بازار نداشته باشد. اما کافیست فقط سوئیچ لمسی آینه آرایش را فشار دهید تا چراغ روشن شود. دکمه صفحه لمسی را به مدت طولانی فشار دهید تا روشنایی را همانطور که نیاز دارید تنظیم کنید. اندازه های آن به صورت ۲۵x۱۷x۳ سانتیمتر و بدنه آن از جنس پلاستیک بسیار محکم بوده و سبک است و شما می توانید به راحتی آن را در همه جا حمل و استفاده کنید.

ویژگی آینه شیائومی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دور این آینه چراغ کار شده که در دسته لوازم شخصی هوشمند قرار می‌گیرد. وجود 33 چراغ LED با حداکثر شدت نور 525LUX دراین آینه باعث می شود تا صورت شما به وضوح قابل مشاهده باشد. همچنین زوایای قابل تنظیم نیز دارد این دو ویژگی سبب می‌شوند که بتوانید با دقت بیشتری آرایش کنید. 30 و 100 درجه آزادانه تنظیم و ثابت می شود که به شما امکان می دهد از هر زاویه ای خود را ببینید. به دلیل وجود چراغ داخل این آینه شیائومی داخل آن باتری  2400 میلی آمپر بر ساعت کار شده تا شما را از نیاز به پریز برق بی نیاز کند. این محصول به راحتی تا 3 ساعت با حداکثر روشنایی مقدار نور مورد نیاز شما را فراهم می کند.

خرید آینه آرایشی شیائومی مدل NV026

داشتن چنین آینه ای برای اتاق هر خانمی واجب است تا بتواند با بهترین نور ممکن آرایش کند. از دیگر ویژگی های آن که باعث محبوبیت این محصول شده باید به قابل تنظیم بودن نور آن نیز اشاره کرد. طراحی ساده و مینیمال آن، میز آرایشی تان را زیبا تر نشان میدهد. اگر اهل سفر هستید، با توجه به وزن بسیار کمی که دارد و امکان حمل راحتی که برای شما فراهم کرده است، می‌توانید این آینه را همراه خود داشته باشید و با نور کافی و دقت مناسب، کارهای زیبایی خود را انجام دهید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه آرایشی شیائومی مدل NV026”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *