ساعت هوشمند هایلو مدل GST Lite پک گلوبال

  • اندازه صفحه نمایش: 1.69 اینچ
  • نوع قفل بند: سگکی
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه: دارد / IP68
  • سازگاری: سیستم عامل اندروید 6 و بالا تر, iOS نسخه 11 و بالاتر
  • سنسورها: پایش ضربان قلب، سنسور پایش اکسیژن خون، نظارت بر کیفیت خواب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

هایلو، برندی که در چند سال اخیر در بازار ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم برو بیایی به راه انداخته، در حال حاضر شهرت چشمگیری پیدا کرده است. همین که چند فروشگاه‌ اینترنتی کالاهای دیجیتال را بالا و پایین کنید، می‌بینید که محصولات هایلو در اکثر آن‌ها ریشه دوانده‌اند. این برند زیرمجموعه‌ای از اکوسیستم شیائومی بوده و محوریت فعالیت خود را بر کیفیت و قیمت مناسب بنا کرده است. ساعت هوشمند هایلو GST Lite نسخه لایت ساعت هوشمند هایلو GST بوده که با وزن 39 گرمی، نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون، مود ورزشی و بدنه ضد آب به فروش می‌رسد. در ادامه، به نقد و بررسی ساعت هوشمند هایلو GST Lite می‌پردازیم:

طراحی ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou GST Lite

کمپانی هایلو برای دوستداران ساعت های با صفحه مربع ساعتی اقتصادی با امکانات خوب ارائه داده است. به راحتی می توانید در یک صفحه بزرگ کارهای روزمره خود را انجام دهید. هایلو یک صفحه 1.69 اینچی روی این ساعت به کار برده است که شاید فکر کنید باعث سنگین تر شدن وزن این ساعت شده است اما باید بگوییم تنها 39 گرم بعد از بستن این ساعت روی دستان خود حس خواهید کرد!

ساعت هایلو GST Lite LS13 سه رنگ در نظر گرفته شده است که شامل مشکی، سبز و صورتی می باشد.

صفحه نمایش هایلو GST Lite

همانطور که گفته شد صفحه این ساعت 1.69 اینچ است که رزولوشنی برابر با 240*280 به شما ارائه می دهد که دارای لبه های منحنی با محافظ 2.5D که رنگهایی شفاف و واقعی با حداکثر جزئیات به شما نمایش می دهد.

پشتیبانی از تعداد زیادی طرح برای صفحه ساعت شما که با هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا حتی تصویر مورد نظر خود را روی صفحه ساعت هوشمند خود قرار دهید.

30 حالت کلی ورزشی

یکی از دلایل استفاده از ساعت های هوشمند را می توان استفاده از قابلیت های سلامتی و ورزشی آن دانست، این ساعت دارای قابلیت تشخیص 30 نوع حالت ورزشی مختلف را دارد که شامل دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، پیلاتس، تردمیل، دوچرخه ثابت، ژیمناستیک، هاکی و … می‌شود. این ساعت داده‌ های تمرین را به خوبی پایش و تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

باتری

باتری ساعت هوشمند هایلو GST Lite ظرفیتی برابر با 220 میلی آمپر ساعت داشته و می‌تواند در صورت استفاده معمولی تا 9 روز شار‌ژدهی کند. شما اگر در حالت صرفه جویی از این ساعت استفاده کنید حتی تا 30 روز نیاز به شارژ مجدد نخواهید داشت (در صورت پر بودن باتری). مدت زمان لازم برای کامل شدن شارژ باتری بسیار کم بوده و به کمک شارژر مگنتی داخل بسته بندی انجام می‌شود.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند هایلو مدل GST Lite پک گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *