هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل QCY G1 پک گلوبال

  • بلوتوث: نسخه 5.2
  • قطر درایور (اسپیکر): 10 میلی متری
  • بازدهی باتری: در حالت نرمال: امکان گیمینگ تا 8 ساعت (24 ساعت با کیس شارژ)/ در حالت Gaming Mode روشن: امکان گیمینگ تا 6 ساعت (18 ساعت با کیس شارژ)
  • سازگاری: اندروید و iOS

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

تاکنون، هدفون های بی سیم مقرون به صرفه کمپانی QCY طراحی نسبتاً معمولی داشته اند. هندزفری بی سیم QCY G1 این شرکت سنت شکنی کرده است. کیس شارژ نسبت به سایر محصولات این برند سنگین‌تر و بسیار محکم‌تر است. درب به شکل یک سپر است و دارای جلوه ای فلزی و نور آبی LED است که نشان می دهد هدفون ها در حال شارژ شدن هستند.

طراحی qcy g1

هندزفری بی‌سیمQCY G1 در مقایسه با محصولات رایج بازار، از طراحی نسبتا متفاوتی برخوردار است. بدنه هندزفری از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و حس استفاده از یک محصول خوش ساخت را به کاربر القاء می‌کند. استایل هندزفری از نوع داخل گوش است و به طور کلی ظاهری مدرن و آینده نگرانه دارد.

هر گوشی از دو قسمت بدنه و دسته تشکیل شده است. زاویه‌ به کار رفته در طراحی بدنه اصلی هندزفری پایداری گوشی درون گوش را افزایش می‌دهد. همچنین دسته‌ها از ارتفاع مناسبی برخوردارند و باعث بهبود تعادل وزنی گوشی می‌شوند.
کیس هندزفری نیز از طراحی آینده نگرانه و جذابی برخوردار است. در قسمت بالایی کیس و همچنین پشت هر کدام از گوشی‌ها یک چراغ با طراحی کشیده وجود دارد. جلوه‌های نوری این چراغ قابل تغییر است و از طریق اپلیکیشن اختصاصی کیوسی‌وای امکان سفارشی‌سازی را دارند.

همچنین در قسمت پشتی گوشی و کمی پایین‌تر از چراغ، یک منطقه حساس به لمس وجود دارد که امکان کنترل راحت‌تر عملکرد هندزفری را میسر می‌کند. کاربر با دوبار لمس می‌تواند پخش موسیقی و تماس تلفنی را کنترل کند. با 1.5 ثانیه لمس هندزفری سمت چپ یا راست می‌توان آهنگ را به جلو یا عقب برد یا تماس دریافتی را رد کرد.

کیفیت تماس، پخش ویدئو یا بازی

تماس های تلفنی و ویدیویی با QCY G1 قابل قبول است. نکته مثبت این است که خروجی صدا در تماس های تلفنی و ویدیویی واضح است. صداهای اطراف مانند وسایل نقلیه در حال عبور در اطراف شما به خوبی کاهش می یابد و حتی باد هم کیفیت صدای شما را از بین نمی برد.

پخش ویدیو در G1 در آیفون و اندروید بی عیب و نقص است و حالت بازی برای کاهش تأخیر افکت های صوتی در هر دو سیستم واقعاً خوب عمل می کند.

QCY همچنین ادعا می‌کند که G1 جزئیات بهتری را در حالت بازی برای شما به همراه دارد، بنابراین می‌توانید گام‌ها و تیراندازی‌های اطراف خود را بهتر بشنوید – می توان گفت این ادعا درست است.

باتری

با یک بار شارژ این هدفون می توانید حداکثر 8 ساعت با موسیقی گوش کنید و با فعال کردن حالت گیمینگ حداکثر تا 6 ساعت برای شما کارایی دارد. اما به لطف کیس با کیفیت و ظرفیت بالایی که دارد می توانید تا سه بار بدون نیاز به برق هدفون های خود را شارژ کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل QCY G1 پک گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *