مچ بند هوشمند شیائومی مدل Redmi پک گلوبال

  • صفحه نمایش با ابعاد مناسب و لمسی
  • شارژدهی عالی باتری تا 14 روز بدون نیاز به شارژ مجدد
  • قابلیت اتصال به گوشی های اندروید و آیفون
  • دارای سنسورهای ضربان قلب، گام شمار و پایش خواب
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

شیائومی اینبار با عرضه یک مچ بند هوشمند پای خود را به عرصه اکسسوری هوشمند باز میکند و با معرفی ردمی بند با قیمتی مناسب و امکاناتی عالی قصد تسخیر این بازار را نیز دارد!!! اولین وجه تمایز این مچ بند هوشمند شیائومی طراحی بسیار زیبا و ساده آن است. خوشبختانه برند شیائومی توانسته طراحی این مدل را متفاوت از طراحی ظاهری شیائومی می بند نگه دارد. اگر به این مچ‌بند نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که وجه تشابهی بین این سری و سری می بند وجود ندارد و شیائومی از لحاظ طراحی اساسی بسیار موفق بوده است که بین این محصول جدید و محصولات سری قبل تفاوت ایجاد کند.

کارایی و عملکرد

سنسور هایی که کمپانی شیائومی برای این مدل از مچ بند های خود در نظر گرفته شامل یک سنسور شتاب سه محوره، یک سنسور PPG جهت تشخیص تعداد ضربان قلب و سنسور تشخیص کیفیت خواب کاربر می باشد که دارای ۵ حالت ویژه و اختصاصی برای ۵ نوع ورزش نیز بوده که به لطف وجود آن ها کاربر می تواند با تمرکز بهتری به ورزش کردن بپردازد و از سلامت خود غافل نگردد.
نکته جالب توجه در خصوص این مچ بند مقرون به صرفه آن است که شیائومی سنسور تشخیص دهنده کیفیت خواب را نیز برای ردمی بند در نظر گرفته؛ سنسوری که شما را از مدت زمانی که در خواب عمیق، خواب سبک و بیداری سپری کرده اید با خبر می سازد.

صفحه نمایش

در نمایشگر ردمی بند، خبری از انحنا در گوشه‌های نمایشگر نیست. این نمایشگر 1.08 اینچی رو پنل اولد سوار شده که کم مصرف، با وضوح بالا، نازک و توانمند در نمایش رنگ مشکی عمیق است. با توجه به نمایشگر 0.95 اینچی، شاهد افزایش سایز نمایشگر ردمی بند هستیم که با زوایای خشن، نمای جدید و متنوعی به وجود آورده است.

باتری و نحوه شارژ

این سری از مچ بند های شیائومی به یک باتری ۱۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ظرفیتی تقریباً مشابه با می بند ۴ را دارد. این مچ بند از قسمت بند جدا می گردد و به راحتی به کابل یو اس بی متصل می شود و از این طریق شارژ می گردد. طبق گزارشات کمپانی این باتری در مدت ۱ و نیم ساعت به طور کامل شارژ می شود و تا مدت ۱۴ روز این شارژ را در خود ذخیره می کند.

 

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند شیائومی مدل Redmi پک گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *