هندزفری بی سیم شیائومی مدل QCY T13 پک گلوبال

  • مناسب برای: مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
  • نسخه بلوتوث: 5.1
  • سیستم عامل سازگار: اندروید، ios
  • محدوده عملکرد: 10 متر
  • عمر باتری: 5 ساعت تماس 8 ساعت پخش

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

هندزفری بی‌سیم QCY T13 به بلوتوث ورژن 5.1 مجهز شده و به اکثر دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به‌راحتی متصل می‌شود و با داشتن درایور 7.2 میلی‌متری، صدایی واضح و شفاف را به‌ گوش شما می‌رساند. اتصال بلوتوث کاملا سریع و پس از اولین جفت شدن، به‌صورت خودکار انجام می‌شود، به‌این‌ترتیب که هربار ایرپادها را از کیس شارژشان خارج کنید، به طور اتوماتیک به موبایل وصل می‌شوند. میکروفون‌های این هدفون به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده‌اند و امکان مکالمه‌ای شفاف و باکیفیت را برایتان فراهم می‌کنند….

طراحی

QCY T13 با طراحی هوشمندانه و نحوه ی قرار گیری درون گوشی این تضمین را به شما می دهد که برای استفاده در طولانی مدت گزینه ی مناسبی است و به هنگام انجام فعالیت های پر تحرک در گوش ثابت می ماند. همچنین گوشی های آن مجهز به سری های نرم و منعطفی می باشند که احساس راحتی را برای کاربران ایجاد می کنند. محفظه ی شارژ از طراحی کوچک و ظریفی برخوردار است بنابراین به راحتی در دست و کیف شما قرار می گیرد و حمل آسانی را تجربه خواهید کرد. هدست به منظور دسترسی آسان تر، یک پنل لمسی را در قسمت پشتی هدست های خود تعبیه کرده که با یک یا دو بار لمس می توانید عملیات موردنظر خود را توسط هدفون اجرایی کنید.

عملکرد

هدست بی سیم QCY T13 مجهز به فناوری بلوتوث نسخه 5.1 است که با استفاده از آن می تواند به سرعت به دستگاه هوشمند شما متصل شود و اتصالی پایدار، بدون لگ و کندی و روان را در اختیار شما بگذارد. برای این کار کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و نام دستگاه را سرچ کنید و سپس به آن متصل شوید تا از عملکرد مطلوبی بهره مند شوید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی پنل لمسی، از لیست پخش خود استفاده کنید، تماس ها را پاسخ دهید و آن ها را قطع کنید و یک دستیار صوتی را راه اندازی کنید.

عمر باتری

عمر باتری تا 8 ساعت رتبه بندی شده است؛ اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، بسته به میزان بلندی صدا هنگام گوش به دادن به موسیقی، می‌توانید انتظار عمر باتری 6 تا 7 ساعته داشته باشید. برای شارژ کامل ایربادها دو ساعت زمان نیاز است و با 5 دقیقه شارژ می‌توانید حدود یک ساعت از هدفون استفاده کنید.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی سیم شیائومی مدل QCY T13 پک گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *