جارو شارژی عصایی شیائومی مدل Lydsto H3 پک گلوبال

  • باتری 2000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی حداکثر 20 دقیقه
  • قابلیت‌ها : تنظیم سرعت
  • مجهز به نازل باریک لوله ای برای تمیز کردن گوشه ها و برس کوچک برای تمیز کردن پارچه و مبل
  • قابلیت انتخاب دو سطح مکش
  • قدرت مکش:16000 پاسکال
  • سری قابل تعویض

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

همراه داشتن یک جارو شارژی سبک و قابل حمل یکی از واجبات دنیای مدرن امروزی است !! در خانه یا ماشین یا حتی مسافرت این جارو میتواند به شما کمک بسیاری در رعایت نظافت کند. به همین دلیل شیائومی lydsto H3 را تولید کرد و آن را در سراسر جهان عرضه کرد و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین محصولات هوشمند شیائومی است…

طراحی Lydsto H3

این جارو در رنگ سفید به ابعاد 70 * 70 * 450 میلی متر و با وزن 900 گرم طراحی شده است. جنس بدنه از پلاستیک با کیفیت ABS است و طراحی آن به شکل کاملا ساده و استوانه ای انجام شده است. بدنه جارو از فناوری بدون لغزش ساخته شده تا هنگام تعریق دست به راحتی در دست قرار بگیرد. همچنین یک نشانگر LED روی بدنه جارو برای یادآوری گرد و غبار و دکمه خاموش و روشن قرار گرفته است. یک برس کوچک برای تمیز کردن مواردی مانند لپ تاپ، مبل، پرده و … و یک سری برای جارو کشیدن گوشه های دیوار به جز برس اصلی در جعبه وجود دارد تا فرآیند تمیز کردن به بهترین شکل انجام شود.

قدرت مکش لایدستو h3

این جارو شارژی از یک موتور بدون براش قدرتمند بهره می‌برد که حداقل قدرت مکش آن 11000 پاسکال و حداکثر آن 16000 پاسکال است. در نتیجه می‌تواند کوچک‌ترین ذرات گرد و غبار را نیز تمیز کند. طراحی بی‌سیم این جارو شارژی باعث می‌شود تا سیم آن دست و پاگیر نباشد و از آن جا که وزن کمی هم دارد، به راحتی قابل حمل باشد. جارو شارژی قابل حمل Lydsto H3 از یک باتری لیتیومی 2000 میلی‌آمپری بهره می‌برد که تا 30 دقیقه بدون توقف می‌تواند کار کند. زمان شارژ کامل آن نیز چهار ساعت خواهد بود.

چرا Lydsto h3 ؟

جنس بدنه این جارو شارژی پلاستیک ABS است و طراحی آن نیز به صورت مینیمال در نظر گرفته شده که از این جهت زیبایی خاصی به محصول بخشیده. همچنین بدنه جارو به گونه‌ایست که در صورت عرق‌کردن کف دست باز هم بتوان به راحتی از آن استفاده کرد و از دست کاربر نیافتد. Lydsto H3 دارای یک حالت قدرتمند است که در این حالت حداکثر قدرت و سرعت مکش صورت می‌گیرد که این حالت را مناسب تمیزکردن لکه‌های سخت و زباله‌های بزرگ می‌کند. در این حالت حداکثر سرعت چرخش به 8000 دور در دقیقه می‌رسد که در نوع خود کم‌نظیر است.

 

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو شارژی عصایی شیائومی مدل Lydsto H3 پک گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *