هندزفری بی سیم شیائومی مدل X1 Pro (پشت ویترینی-پک باز)

  • ظرفیت باتری: 400 میلی آمپر ساعت کیس شارژ
  • بلوتوث: نسخه 5.2
  • سازگاری با اندروید و ios
  • مقاومت در برابر آب و گردوغبار

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

هندزفری بی سیم شیائومی مدل X1 Pro

تقریبا همه با محصولات هایلو آشنا هستیم ، محصولاتی با کیفیت بالا و امکانات کاربردی بیشتر نسب به رقبا!!!! یکی از این محصولات x1 pro هستش که با ارگونومی عالی و کیفیت بالایی که دارد تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین هدست های بلوتوثی شده است…

طراحی

هدستی که بتواند ساعت‌ها بدون مزاحمت مهمان گوش‌هایتان باشد، x1 pro هستش!!! این هندزفری بلوتوثی به سبک In-Ear طراحی شده است و به لطف بالشتک‌های سیلیکونی در سایزهای مختلف، خود را با هر سایز کانال گوشی تطبیق می‌دهد. جنس سیلیکون‌های این هدست بلوتوثی مرغوب و ضد حساسیت است. با گذشت زمان و ارتباط مداوم با تعریق گوش، دوام خود را از دست نمی‌دهند و واکنش آلرژیک در پوستتان ایجاد نخواهد کرد. همچنین میتوانید با کمک ماژول لمسی واقع در سطح خارجی این هدست عملکرد آن را کنترل نمایید.

فناوری Hybrid ANC هندزفری بی سیم شیائومی مدل X1 Pro

این فناوری برای ضبط دقیق نویز بیشتر و حذف آن به صورت معکوس ارتقا یافته است، به یک اثر حذف نویز ایده آل دست می یابد و به شما امکان می دهد از دنیایی با نویز پس زمینه کمتر لذت ببرید. با این فناوری نویز ها به کمتر از 35 دسیبل خواهند رسید.

عمر و ظرفیت باتری

عمر باتری این هندزفری تا 40 ساعت است در نتیجه شما می توانید مدتی طولانی تر موسیقی را گوش دهید. در این هندزفری عمر باتری افزایش یافت. حالت موسیقی 9 ساعت پخش تکی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد از یک سفر موسیقی بی وقفه لذت ببرید. کیس شارژ می تواند 3.5 بار هدفون ها را شارژ کند. این هندزفری با شارژر تایپ C شارژ می شود. ظرفیت هر ایرباد 45 میلی آمپر ساعت و ظرفیت کیس آن 400 میلی آمپر ساعت است. مدت زمان شارژ شدن هر ایرباد دو ساعت و مدت زمان شارژ شدن کیس آن 3 ساعت است.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی سیم شیائومی مدل X1 Pro (پشت ویترینی-پک باز)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *