مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8(گلوبال) با گارانتی شرکتی

  • سایز نمایشگر: 1.62 اینچ
  • نوع پنل: AMOLED
  • پایش فعالیت ورزشی: 150 ورزش
  • سنسور ضربان قلب: دارد
  • سنسور اکسیژن خون: دارد
  • شارژدهی 6 تا 16 روز
  • سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • NFC :دارد
  • نمایشگر همیشه روشن: دارد
  • ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

* با خرید این محصول از بلک تهران  ۵۰۰ تومان  به  خیریه  کمک کرده اید.

توضیحات محصول

mi band های شیائومی از پرطرفدار ترین گجت های این برند بین مشتریانش می باشد و با ارائه هر نسخه از این سری مچ بند تغییراتی را در این مچ بند کاربردی ایجاد میکند…
در  این مقاله به مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 پرداختیم که در صورت تمایل حتما این مقاله را بخوانید.

طراحی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 تا حد زیادی از همان زبان طراحی مشابه مدل قبلی خود پیروی می کند اما با یک تفاوت اساسی، شما همان دستگاه کپسولی شکل قبلی را دریافت می کنید که دارای صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با نمایشگر همیشه روشن و باتری قدرتمند است.آنچه امسال تغییر کرده است اتصال بند و بدنه است. Mi Bandهای قبلی با یک بند یکپارچه حمل می شد که کپسول ردیاب را در خود قرار میداد.اما هم اکنون، با Mi Band 8، شیائومی به سمت طراحی بند شیک‌تری حرکت می‌کند که نیاز به اتصال یک بند دو تکه به دو انتهای کپسول دارد، دقیقاً مانند نحوه اتصال اپل واچ به بند آن.این طراحی سبب می شود که بتوان در مچ بند هوشمند mi band 8 از بند ها و آویز های مختلفی استفاده کرد. شیائومی همچنین بند هایی را به نمایش می گذارد که به شما امکان می دهد کپسول ردیاب تناسب اندام را به عنوان آویز و گردنبند بپوشید.

همچنین می توانید یک گیره دویدن بخرید که به شما امکان می دهد دستنبد را به کفش خود وصل کنید. نکته در اینجا این است که بندهای قبلی Mi Band این امکان را ندارند، اگرچه این اولین بار نیست که شیائومی چنین حرکتی را انجام می دهد.

صفحه نمایش

برای بررسی نمایشگر می بند 8، باید اشاره کنیم که یکی از مهمترین تفاوت‌های می بند 8 و می بند 7 در این بخش نهفته است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند شیائومی نمایشگری 1.62 اینچی با انحنای 2.5D است که هر اینچ را با 336 پیکسل پر کرده و از رفرش ریت 60 هرتزی برای نمایش روان محتواها استفاده می‌کند. صفحه نمایش قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و حداکثر روشنایی 450 نیت ارائه می‌دهد. برای اینکه این نمایشگر را منطبق با سلیقه خود شخصی سازی کنید، از بین 200 واچ فیس موجود حق انتخاب دارید. شاید این تعداد واچ فیس را بتوان به عنوان یک جریان ثابت برای الهام لباس پوشیدن در نظر گرفت که حتی بازتاب خلق و خوی شما باشد.

امکانات و ویژگی های می بند 8

به غیر از تغییر محل اتصال بند،مچ بند هوشمند Mi Band 8 بسیار شبیه به Mi Band 7 است. بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی وجود دارد که می توانید برای ورزش خود انتخاب کنید. ردیاب تناسب اندام عملکردهایی مانند پایش مداوم ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی استرس، خواب، قدم‌ها و کالری‌ها را حفظ می‌کند، و حتی آنالیز دقیق تمرینات حرفه‌ای VO2 max را ارائه می‌دهد.
شیائومی همچنین چند واچ فیس را اضافه کرده است که به عنوان بازی های پازلی عمل می کنند.
در چین، Mi Band 8 با دستیار صوتی و نسخه جداگانه با NFC نیز عرضه می شود. با این حال، شیائومی به طور سنتی این ویژگی ها را برای مدل بین المللی نادیده می گیرد، بنابراین این را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال GPS داخلی در ردیاب تناسب اندام بودید، این موضوع برای یک نسل دیگر مبهم باقی می ماند زیرا ردیاب همچنان به ارائه تنها GPS متصل ادامه می دهد.

باتری دستبند سلامت شیائومی می بند 8

Xiaomi Band 8 دارای باتری 125 میلی آمپر ساعت که به گفته شیائومی، می‌تواند تا 16 روز با یک بار شارژ و تا 21 روز با حالت صرفه جویی در مصرف انرژی دوام بیاورد. البته اگر مود AOD فعال باشد یک بار شارژ تا 5 روز شارژدهی خواهد داشت. این آمار و ارقام حدودی هستند و در شرایط آزمایشگاهی اندازه گیری شده‌اند، به این ترتیب، در استفاده واقعی با اندکی تغییرات همراه خواهند بود.

زمان ارسال

تهران به  شرط ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ همین امروز( روز کاری) از طریق پیک و شهرستان ها از طریق ( پست یا تیپاکس ) ارسال روز کاری بعد.

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8(گلوبال) با گارانتی شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *