ساعت های هوشمند

تجربه یک هفته ای استفاده از بهترین دستبند هوشمند جهان

mi band 7-2

بهترین دستنبد هوشمند جهان!! اون اوایل که دستبند یا همان مچ بند های هوشمند شیائومی به بازار اومده بود با استقبال زیادی از مردم و همینطور جوانان مواجه شد و توانست فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. این استقبال نه تنها توی ایران بلکه در اکثر نقاط جهان از سری mi band استقبال خوبی شد و ما تصمیم گرفتیم تجربه ی یک هفته ای از استفاده ی mi band 7  را با شما به اشتراک بگذاریم

یک هفته با mi band 7

به طور خلاصه، هفته ما با  mi band 7بسیار خوب پیش رفت و مطمئناً فکر می کنیم که این پتانسیل را دارد که به ساعت روزمره هر فردی تبدیل شود.

استفاده روزانه

به عنوان یک دستگاه روزانه، Smart Band 7 واقعاً خوب کار می کند. باتری در هنگام استفاده زیاد بیش از یک روز دوام می آورد و از نظر عملکرد، هیچ باگ و تاخیری ندارد، چیزی که نمی توانیم در مورد سایر مچ بنده ها در این محدوده قیمت بگوییم.

این مچ بند بسیار سبک است و روی دست واقعا راحت است. به راحتی می توانیم بگوییم که این یکی از آن دستگاه هایی است که وقتی به زندگی روزمره خود می پردازید، احساس نمیکنید روی دستتون یک مشت استیل بدون کاربرد بستید. ما متوجه شدیم که هیچ چیز بدتر از داشتن یک وسیله بسیار سنگین در طول تمرین نیست.

ما فکر می کنیم که صفحه نمایش در اینجا پرچمدار تجربه ی ما است زیرا با صفحه نمایش AMOLED آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید به راحتی  میتوانید جزئیات را مشاهده کنید ، که مطابق انتظارمان همینطوری باید باشد.

به طور کلی، به عنوان یک دستگاه روزانه، ما فکر می کنم که اکسسوری عالی برای حمل روزمره شماست. این مچ بند قیمت مناسبی دارد و کمی نیز جان سخت هم هست 🙂

نظرمون بعد از یک هفته

برای خلاصه کردن هفته‌امان با mi band 7، ما واقعاً از استفاده از آن لذت بردیم و در واقع الان که دارم این پست را تایپ می‌کنم آن را به دست دارم… این صفحه نمایش AMOLED است که دستگاه را از سایرین متمایز می کند زیرا استفاده از آن را حتی در نور مستقیم خورشید آسان می کند. عمر باتری بسیار معقول است و ما فقط چند بار آن را شارژ کردیم.

طراحیmi band 7-1

اسمارت بند 7 طراحی مدرنی دارد که دارای صفحه نمایش زیبای AMOLED است، و بله، می‌دانیم که قبلاً چند بار این را گفته‌ایم، اما حدس می‌زنیم که نمی‌توانیم از کیفیت صفحه‌نمایش این مچ بند بگذریم! با ماندن در صفحه نمایش از قبل روشن، می توانید حتی روشنایی آن را بیشتر کنید و آن را برای استفاده در فعالیت های خارج از منزل در زیر نور مستقیم خورشید ایده آل کنید. این نمایشگر نیز نسبت به مدل های قبلی کمی بزرگتر است.

حرکت به سمت رابط کاربری که تنها چیزی است که صفحه AMOLED برای به نظر رسیدن به بهترین شکل خود به آن نیاز دارد! رابط کاربری واضح و به خوبی فکر شده است که استفاده و درک دستگاه را آسان می کند. ما نیز از طرفداران بزرگ رابط کاربری mi band 7 هستیم و فکر می کنیم که واقعاً ظاهر و احساس کلی دستگاه را کامل می کند.

متأسفانه، خود مچ بند چیز جدیدی نیست و این چیزی است که کاربران کهنه کار Mi Band آن را به خوبی تشخیص می دهند. اگر منصف باشیم، این طرحی است که بسیاری از برندها برای مچ بند های هوشمند خود از آن استفاده می کنند. با این حال، شخصا با آن مشکلی ندارم زیرا احساس راحتی می کنم و بسیار سبک است. در واقع، من اغلب فراموش می‌کنم که آن را پوشیده‌ام – ببینید چقدر سبک است!

نتیجه

مچ بند هوشمند شیائومی 7 اولین ردیاب فعالیت اختصاصی است که برای مدت طولانی از آن استفاده کرده‌ایم، اما مطمئنا آخرین مورد نخواهد نبود. آخرین ساعت هوشمند ما اتفاقا Samsung Gear FIT 2 Pro بود که آن هم نیز ساعت مناسبی بود. از سوی دیگر، شیائومی مدت‌هاست که مچ بند ‌های تناسب اندام بسیار موفقی می‌سازد و بدون شک، اسمارت بند 7 متعلق به این گروه از مچ بند های موفق است.

Mi band 7 قطعا من راضی کرده است! بعد از یک هفته تستش هنوز می پوشمش! همانطور که می توانید بگویید، من از صفحه نمایش بزرگتر که AMOLED نیز هست بسیار بیشتر خوشم آمده. در حالی که شروع گیج کننده ای با برنامه ها داشتم، اکنون به آزمایش آن در حین استفاده از آن با برنامه Mi Fitness ادامه خواهم داد، که شنیده ام مشکلات کوچکی دارد، که من با Mi Watch lite با آن مواجه نشده ام. امیدواریم برنامه Mi Fitness تنها چند به روز رسانی با حد کمالش فاصله داشته باشد!

دوستان من که همراه من توی این بررسی بودند با من هم نظر بودند که واقعا جای GPS داخلی خالی است و حیف است که در این نسخه از  mi band گنجانده نشده باشد، اما باز هم در این محدوده قیمت، نمی‌توان انتظار زیادی داشت، شاید اگر اضافه شود ، اما مطمئنا نه در این محدوده قیمتی !!

این دستبند برای چه کسانی مناسب است؟

Mi band 7 برای هر کسی که به دنبال یک مچ بند تناسب اندام مقرون به صرفه است ایده آل است. چه قصد دارید از آن برای پیگیری تناسب اندام روزانه خود استفاده کنید یا حتی برای ورزش هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری یا حتی باشگاه، برای این کار کاملا ایده آل است. با این حال، اگر فعالیت‌هایی مانند کوه‌نوردی یا هر چیز دیگری انجام می‌دهید که ممکن است نیاز به استفاده از GPS داخلی و همچنین سنسورهای دیگر داشته باشد، توصیه می‌کنم از چیزهای حرفه‌ای‌تری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *