گجت های شیائومی

بهترین گجت های هوشمند شیائومی را از کجا بخریم؟

شیائومی یک برند چینی است که این روزها با محصولات جدید و کاربردی خود، توجه همه را جلب کرده است. اما بسیاری از این محصولات به صورت رسمی وارد کشور ما نمی‌شوند و شما تنها تبلیغاتی از آن‌ها را می‌بینید. شما نیز اگر دوست دارید بدونید چطور میتوان گجت های هوشمند شیائومی را تهیه کرد در ابتدا با ما همراه باشید تا چند محصول شیائومی را بررسی کنیم و سپس راجع به تهیه این محصولات به شما راهکار بدیم…

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Lite

smart air purifier 4 lite-2

دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 Lite با ظرفیت تصفیه 360 متر مکعب در ساعت، قادر به ارائه 6000 لیتر

ه

وای تمیز در هر دقیقه می باشد. با این دستگاه هوشمند، با همه خطراتی که دستگاه تنفسی را تهدید می کند، خداحافظی کنید و به زندگی پاک و

سالم با تنفس هوای تازه قدم بگذارید. با پشتیبانی از کنترل هوشمند و نصب برنامه Mi Home روی تلفن هوشمند خود، از هر کجا که هستید،

می توانید تصفیه سازی هوای خانه را فعال نمایید و اطمینان حاصل کنید که همیشه به خانه‌ای پر از هوای تمیز و تازه باز می‌گردید. صفحه نمایش LED تعبیه شده روی بدنه دستگاه، به شما این امکان را می دهد تا دما و رطوبت داخل ساختمان، ارتباط وای فای و وضعیت عملکرد دستگاه را چک نمایید. عملکرد آرام دستگاه با نویزی کم به اندازه 33.4 دسی بل، امکان استفاده از آن را در هر ساعتی از شبانه روز، حتی در سکوت شب فراهم می نماید. فیلتر سه لایه این محصول، به خوبی از پس تصفیه انواع بوها و ذرات ریز 0.3 میکرومتری معلق در هوا بر می آید.

پریز برق هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart Plug

mi smart plug wifi-1

شیائومی یکی از شرکت های معروف دنیای دیجیتال بوده که به تولید لوازم دیجیتالی هوشمندِ کاربردی، کاربرپسند، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه می پردازد. شیائومی محصولات لوازم خانگی از جمله لوازم آشپزخانه و خانه با قابلیت های خارق العاده ای را با تمرکز بر هوشمند سازی خانه، سازگار با بستر خانه هوشمند گوگل و آمازون ( اینترنت اشیاء ) تولید کرده است.

پریز برق هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart Plug، یکی از این ابزار ها در جهت رسیدن به خانه ای هوشمند میباشد.

اتو مسافرتی شارژی شیائومیmi-1

برای همه ما پیش آمده که وقتی در مسافرت هستیم با لباس‌های چروک داخل چمدان یا ساک برخورد کنیم و این امر خیلی ناراحت‌کننده است؛ مخصوصا زمانی که اتویی در کار نیست. اتوهای معمولی که در منزل استفاده می‌کنیم هم جاگیر هستند و هم سنگین؛ به همین دلیل به راحتی قابل حمل نیستند و ما برای رفع مشکل چروکی لباس در مسافرت نیاز به وسیله‌ای داریم که سبک و کوچک باشد. اتو بخار قابل حمل شیائومی Xiaomi Lofans Mini Wireless Steam Iron Garment Steamer YD-017 pro ابزاری است که برای این منظور طراحی شده و دوای درد چروکهایمان است.

مخلوط کن هوشمند شیائومیmi smart blender-1

مخلوط کن هوشمند شیائومی با ویژگی هایی چون 8 تیغه چند زاویه ای، ترکیب دو حالته سرد و گرم، 9 سرعت قابل تنظیم، تا 4 ساعت در گرم نگه داشتن مواد غذایی و دستور العمل های آنلاین هوشمند یکی از بهترین گزینه های برای خرید مخلوط کن است.

مخلوط کردن، آبمیوه گیری، مخلوط کردن دو حالته سرد و گرم و خرد کردن یخ برای کل خانواده
نوشیدنی‌های سرد یا گرم را به‌صورت دلخواه با هم مخلوط کنید. تا 1200 میلی‌لیتر نوشیدنی گرم یا 1600 میلی‌لیتر نوشیدنی سرد در یک نوبت تهیه کنید. اسموتی های سالم، آب میوه تازه و یخ خرد شده را به راحتی تهیه کنید.

با 8 حالت برای انتخاب، می توانید انواع غذاهای مغذی و خوشمزه را با یک دستگاه درست کنید.
مخلوط کن هوشمند شیائومی به شما این قدرت را می دهد که به راحتی غذاهای خوشمزه مانند اسموتی های با طراوت، آب میوه های تازه و سوپ های خوشمزه را تهیه کنید.

کتری برقی هوشمند شیائومیMi Smart Kettel Pro

کتری برقی Mi یک کوزه با قابلیت گرم کردن یا گرم نگه داشتن مایع داخل آن است. طراحی آن بسیار دقیق است و مانند اکثر محصولات خانگی این شرکت چینی بسیار ظریف با روکش سفید است. ظرفیت محتوی آن 1.5 لیتر و دارای پایه چرخشی 360 درجه است.

خرید گجت های شیائومی

این گجت های هوشمند شیائومی که معرفی می‌کنند، در فروشگاه بلک تهران در دسترس شما هستند. برای خرید گجت‌های هوشمند شیائومی در تهران و شهر های دیگر می‌توانید یک‌سری به بلک تهران بزنید. اگر محصولی را پیدا نکردید، کافی است تا با ما تماس بگیرید و آن را سفارش بدهید. از این طریق شما می‌توانید محصول مدنظرتان را پیش‌خرید کنید تا پس از تهیه، آن را برای شما ارسال کنیم. اگر به راهنمایی بیشتری هم نیاز داشتید، کارشناسان ما برای مشاوره به شما آمادگی کافی را دارند. با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *